دهکده ی غم


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اگر ماه بودی به صد ناز / شاید شبی بر لب بام من مینشستی . . .♥♥ اینجا آسمان از دل من تیره تر است ، روزگارم ابریست ، من اگر تنهایم ، یاد تو با من هست♥♥ مهربانم روزگارم ابریست ، کاش این بار جای خورشید تو آفتاب شوی ♥♥ آسمونی رو دوست دارم که بارونش فقط واسه شستن غم های تو بباره ♥♥ ای بی تو زمانه سرد و سنگین در من / ای حسرت روزهای شیرین در من! بی مهری انسان معاصر در توست / تنهایی انسان نخستین در من

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان dehkadeye gham و آدرس azi.love.girl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 2275
بازدید کل : 75324
تعداد مطالب : 441
تعداد نظرات : 96
تعداد آنلاین : 1



آمار مطالب

:: کل مطالب : 441
:: کل نظرات : 96

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 20
:: بازدید ماه : 2275
:: بازدید سال : 8820
:: بازدید کلی : 75324

RSS

Powered By
loxblog.Com

khat cherk haye del tangi azi

تبلیغات
دهکده ی غم
سه شنبه 19 دی 1398 ساعت 14:53 | بازدید : 1161 | نوشته ‌شده به دست azita | ( نظرات )

 

girl_pinkglassesf.gif سلام به دهکده من خوش آمدید اینجا پر از غم و دلشکستن و تنهایی هستconnie_wimperingbaby.gif

بعضی ها میگن دهکده ات خیلی داغونه وارد دهکده ات میشیم به هم میریزیم خوب چکار کنم این حالت منه girl_cray.gif

اگه خوشت نمیاد مجبور نیستی دوست عزیز به دهکده من نگاه کنی اینجا باعث آرامشمهgive_heart.gif

چیزهایی که تو دلمه رو میزارم اینجور یکم خالی میشم آخه کسی رو ندارم باهاش حرف بزنم و درد دل کنم نه خواهری نه برادری ...girl_to_take_umbrage2.gif

پس لطفا نظر بیخود بهم ندید و ازم نخواین چیزی باشم که نمیتونم مرسی

 

 




|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ایهام در تاریخ : 1394/2/29/2 - - گفته است :
نمیدونم چرا ولی غم آرامشمه گاهی اوقات شده بهم میگن خود درگیری داری آخه مگه میشه آدم با غم آروم بشه
نمیدونم! به اون آرامشه رسیدم تو وبلاگ شما
پاسخ: slm tnx

/weblog/file/img/m.jpg
amir.m در تاریخ : 1391/11/20/5 - - گفته است :
خيلي خوشحال شدم سر زدي ونظر دادي كه شعرارو كتاب كنم،تو فكرش هستم ...

بازم بهت ميگم دمت hot ،اگه تونستي هفته يا ماهي يه بار سر بزن ،شعراي جديدمو بخون،خوشحال ميشم
پاسخ:hatman sar mizanam khodaishhhhh ghashang bod va mer30 ke u behem sar mizani

/weblog/file/img/m.jpg
fatima در تاریخ : 1391/11/9/1 - - گفته است :
منکه نمردم که تو اجی نداری.....!!!!!!! ایهاالناس دروغ میگه خواهر داره. حی و حاضر. فقط پدر مادرامون فرق دارنپاسخ: gholbonet belam man aji fatimammmmmmmm

/weblog/file/img/m.jpg
ali در تاریخ : 1391/11/5/4 - - گفته است :
akhey
cheghad tanhaie bade?
darket mikonam


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: